Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy,
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.),
  • Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),
  • Obsługa płacowa pracowników tymczasowych (sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowanie danych do przelewów, wystawianie zaświadczeń),
  • Wsparcie działu w procesach rekrutacyjnych.

 

Wymagania:

  • Ugruntowana wiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • Praktyczna znajomości zasad naliczania wynagrodzeń z tytułu umów o pracę tymczasową, jak i umów zleceń,
  • Doświadczenie w rozliczanie czasu pracy,
  • 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą w zakresie kadr i płac,
  • Rozliczanie podróży służbowej,
  • Bardzo dobra znajomość Excela,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności,
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikatywność.

 

Oferujemy:

  • Pracę w rozwijającym się zespole,
  • Interesującą pracę w renomowanej firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki pracy,
  • Pakiet medyczny,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Przyjazna atmosferę w pracy.

 

NIE ZWLEKAJ I DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

 

Aplikacje prosimy wysyłać drogą elektroniczna lub składać za pomocą poniższego linku:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7ee753f1d7a44cf9a29bcb251031c6f2