Logo Dekpol w nowej odsłonie

Dekpol S.A. przeprowadził rebranding marki. Celem zmian jest odświeżenie identyfikacji tak, aby odzwierciedlała cechy, dzięki którym firma zawdzięcza swój rynkowy sukces – doświadczenie, innowacyjność oraz wysoką jakość. Nowe logo ma symbolizować nieustanny rozwój firmy, otwartość na nowe rozwiązania i być dowodem gotowości do podejmowania kolejnych wyzwań. Od teraz logo Dekpol przybiera barwy granatu i czerwieni. Jednocześnie Zarząd Spółki zapowiada dalszy, dynamiczny rozwój.

Dekpol postanowił odświeżyć swoje logo, tak aby podkreślało wizerunek renomowanej firmy, która charakteryzuje się dynamicznym rozwojem. Efektem jest nowoczesny design przejawiający się w owalnych, opływowych kształtach znaku. W ten sposób komunikuje aktywny rozwój i dynamiczny charakter działań całej Grupy Dekpol.

Ważne są również kolory nowego logo – granat, obecny również w poprzednim projekcie, kojarzony jest niezmiennie z uporządkowaniem, rzetelnością i odpowiedzialnością. Kontrastowa czerwień to natomiast kolor energii i żywiołowości, często utożsamiany ze zdecydowanym działaniem. W ten sposób Dekpol pragnie przekazać swoją wizję rozwoju. Oprócz zmiany logo wdrożono również nową identyfikację wizualną firmy.

„Nowe logo Dekpol jest symbolem nieustannego rozwoju naszej firmy, otwartości na nowe rozwiązania i dowodem gotowości do podejmowania kolejnych wyzwań. Grupa Dekpol działa na rynku już od 25 lat. Od początku istnienia staramy się iść z duchem czasu. Za główny cel stawiamy sobie dynamiczny rozwój. Ważne jest dla nas, aby sposób, w jaki komunikujemy się z otoczeniem odzwierciedlał naszą obecną pozycję rynkową, nasz charakter i aspiracje” – podkreślił Dariusz Radtke, Dyrektor ds. marketingu i PR w Dekpol S.A.

„Ostatnie ćwierćwiecze przyniosło nam wiele sukcesów: setki zrealizowanych inwestycji, ekspansję na rynku polskim oraz w Europie, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a także rozszerzenie działalności w sektorze generalnego wykonawstwa, deweloperskim i produkcji osprzętu do maszyn budowlanych. W 2018 roku prognozujemy, że Grupa Dekpol odniesie rekordowe przychody ze sprzedaży rzędu 710 mln zł” –dodał Mariusz Tuchlin, Prezes Zarządu Dekpol S.A.