Do zadań pracownika Call Center należeć będzie:

  • Telefoniczna Obsługa Klienta
  • Obsługa Klienta w kanale: e-mail, chat, media społecznościowe
  • Udzielanie ogólnych informacji o inwestycjach firmy
  • Przydzielanie kontaktu Opiekunowi Klienta
  • Obsługa wewnętrznego systemu firmy

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Zaangażowania, systematyczności oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań
  • Komunikatywności oraz dobrej dykcji
  • Dyspozycyjności poniedziałek-piątek
  • Dobrej znajomości obsługi komputera
  • Dobrej organizacji pracy
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na infolinii

Z naszej strony oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o umowę zlecenie, lub umowę o pracę
  • Elastyczny grafik- praca możliwa dla studentów
  • Szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do pracy na stanowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w firmie deweloperskiej o ugruntowanej pozycji na rynku

 

Jeśli lubisz kontakt z Klientem, wyróżnia Cię optymizm i cierpliwość, chcesz być częścią zespołu w dynamicznie rozwijającej się firmie o deweloperskiej- Dołącz do nas!

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).